عاجل اول تعليق للفريق احمد شفيق وسامى عنان على حادث الواحـــــات يكشفو عن الاسباب الحقيقية للحـــادث | يمكنك تنزيل مقاطع الفيديو والموسيقى من يوتوب

عاجل اول تعليق للفريق احمد شفيق وسامى عنان على حادث الواحـــــات يكشفو عن الاسباب الحقيقية للحـــادث


تحميل الفيديو:

Mp3 تحميل:وت:

نشرت: 2 months ago
عاجل اول تعليق للفريق احمد شفيق وسامى عنان على حادث الواحـــــات يكشفو عن الاسباب الحقيقية للحـــادث
شاهد مع الاعلامى محمد ناصر برنامج مصر النهاردة على قناة مكملين
لا تنسي الاشتراك فى القناة


comment  تعليقات

كل العسكر بلح

2 months ago

الخسيس يضحي بجنوده من اجل الحكم خطط مكشوفة

2 months ago

انت زباله وقذر لو راجل تعالى قول الكلام ده ف مصر ياخاين ياعميل ياعبد الدولار ..تمثيلك رخيص ومبتزل

2 months ago

يقول المثل العربي : يداك أوكتا وفوك نفخ ، ومعناه أن العسكر المجرم قام بإنقلاب عسكري ضد رئيس منتخب من طرف الشعب وضن المجلس العسكري المصرائيلي والمجرم الكومبارس السيسي بأنهم سيهنئون وينامون نومة هادئة وكأن هؤلاء الأغبياء لا يقرأون لا التاريخ القديم ولا التاريخ الحديث ولا التاريخ الآني ، ألم يروا هؤلاء الأوباش والأوغاد من العسكر المصرائيلي ماذا حدث في الجزائر بعد الإنقلاب العسكري التافه والحقير والذي قام به مجموعة من المجرمين المجانين وكانت النتيجة أن كل الشعب دفع الثمن وبلغ عدد الضحايا والقتلى 250000 ضحية والأوباش الذين خططوا لهذه الجريمة ما زالوا أحياءا وينتقلون من بلد لبلد ولا أحد يعترضهم . حسبنا الله ونعم الوكيل فيكم جميعا .

2 months ago

كلام حلو احييك عليه بس انت بقى ولائك لمين مصر والا المرشد

2 months ago

الله يرحمكم جميعا

2 months ago

WATY

2 months ago

wady sharmuutt and jaein we jarooof

2 months ago

اكيد في خونه من قلب جهاذ الداخليه علي صله بالارهاب

2 months ago

محمد ناصر ده خسيس كتك مصيبه

2 months ago

mrmr Abo Elazm .

2 months ago

mrmr Abo Elazm هههخخه

2 months ago

مطلوب معرفة من السبب فى قتل الشباب المصرى الظباط والجنود مطلوب القبض والتحقيق على المتسبب فى قتل هولاء الظباط والعسكريين هذا تم على ارض مصر وليس خارج مصر مطلوب التحقيق الفورى والقبض على هولاء القتلة

2 months ago

Jawad Ahamed انا مصرى مسيحى يعنى فورا هتقول تبع النظام لكن انا شايف ان اولادنا اتقتلوا بسبب تخلف السلطات العليا ازاى عملية هجومية مثل دى تتم بدون طيارتين هيلكوبتر عالاقل تكون فى المقدمة لكن بدون طيارات لما نكون احنا المدافعين دى مصيبة احنا اللى بنهاجم فى اية

2 months ago

اليوم مجلس الوزراء قرر الطوارئ ---- والحدق يفهم

2 months ago

مصر لم تعرف الخيانه الا ع يد الاخوان والعسكر

2 months ago

astra Pop كل ماتتزنق قول إخوان جتكوا القرف بهايم

2 months ago

الاخوان ايضا يااهبل

2 months ago

لعنة ألله علي الظالمين

2 months ago

سوف تحضر وتركع وتنبطح بطريقة أرقة مختلفة عن طريقة انبطاح الحالية

2 months ago

كفايه يا خاين يا عميل يا علي بلدك ايه بلد

2 months ago

انته كزاب وابن وسخه

2 months ago

محمد ناصر اشرف اعلامي في مصر

2 months ago

تمن تن لما تعرف تكتب صح ابقي اتكلم كل بهايم السيسي اغبيه زيك كدا وحمير وجاهلين

2 months ago

الخيانه تفوح من افواههم ضحوا بابنائنا 12 ستعه تركوهم ينزفوا حتي قتلوا الابرياء لعمة الله علي الخائنين

2 months ago

مش مهم.... المهم اننا وصلنا كأس العالم بعد ٢٨ سنة

2 months ago

George Adam هههههههههههههههههههههه 😂

2 months ago

انت راجل وسخ وعمال تبخ سم وعايز تهدها وانت هربان منها

2 months ago

Zezo Tntawy كسمك غبي

2 months ago

Zezo Tntawy هكذا عقولكم وتربيتكم

2 months ago

Zezo Tntawy محدش وسخ غيرك انت وابوك....دة لو طلع أبوك يعني

2 months ago

استاد تحليل عميق وهادئ شكرا

2 months ago

شكراً استاذ محمد للتوضيح

2 months ago

لعنتك الشياطين قبل الملائكه انت اول الخونه

2 months ago